Hallo igjen, endelig:-)

Dette har vært en laaaaaaaang pause.
Grunnen til dette er; sommerferie, skolestart, tysk, ny leilighet, engasjert i div......

Men nå håper jeg at jeg har litt tid til å skrive innpå her igjen.


Her er et prosjekt jeg drive på med nå, det skal bli ei gardin til mamma på kjøkkenet. Det er ei god gammeldags gardin, som jeg synes er veldig fin, men den tar tid å lage. Det skal bli tilsammen 1,70 meter. Så jeg har litt å hekle framover.

Jeg kommer tilbake med flere innlegg etterhvert.

Vi sees.

-trine

Kommentarer

  1. Hadde tenkt å etterlyse deg nå:-)
    Lenge siden du har blogget nå!
    Ble en lang pause på meg også, men har fått laget to blogginnlegg denne uken.

    Så heldig mora di er som for så fin heklet kappe på kjøkkenet sitt.
    Jeg vurdere og melde meg på heklekurs, men har de hatt støttetimer i hekling har jeg meldt meg tvert. Er redd jeg ikke greier og lære meg hekling. To lærere og svigermora mi ga opp å lære meg det!!
    Endelig er det helg igjen, uten de store planenene. Skal kanskje begynne og male inne på hybelen, for den skal vi gjøre om til gjesterom til Arild Og Renathe.
    I dag er det 14månder siden mor ble gravlagt. Rekkner med at jeg og Anita skal en tur på grava i kveld.
    Ønsker dere ei riktig fin helg.
    Tante Synnøve

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg