En lykkelig dag:-)

I går var det en lykkelig dag. Jeg var på shopping, og det gjør meg veldig glad. Ikke min mann, men jeg blir glad. Det er en spesielle følelse når man føler at man har kjøpt så mye bra. Og tro det eller ei, dette skjedde på IKEA.

Det er ikke så ille å være på IKEA midt på dagen, og ettersom jeg er hjemme kan jeg gjøre det. Det er ikke så mange folk der og det er lite kø i kassene.

Jeg fikk kjøpt diverse ting til leiligheten. Her får dere noen smakebiter.

Blomster og potter fra IKEA.

Jeg kjøpte så klart servietter og lys også. En lampe (som ikke var en suksess), noen oppbevaringsbokser, Ivar hyller til boden, sengeteppe på gjesterommet og godteri.



Godteri fra IKEA.


Vet dere at IKEA skal slutte å selge andre sine produkter i mat avdeligen. Det er ikke krise i Norge, men her er det krise. Det er på IKEA jeg kjøper godisen min, sjokolade, biler, salte sild, daim, kaviar, polar brød, det er ingen god godis her i Sveits. Nå skal de slutte å selge de og bare selge egenprodusert mat og godteri. Så derfor måtte jeg kjøpe det de hadde igjen av normal godteri. Jeg tror det er det dummest IKEA har gjort, det er jo derfor vi skandinavere drar på IKEA, for å få maten vår:-)

Men jeg overlever sikkert det å.

Ellers var jeg på en annen butikk og kjøpte div ting og tang. Her ser dere resultatet av det:


En ny pynt på stuabordet mitt. Nå blir det sikkert høst snart, så da er det inn med høstfargene. Jeg kjøpte diverse ting og satte de sammen selv, ble egenlig fornøyd med denne sammensetningen.

Jeg skulle ønske det ble høst snart, litt kaldere i været og muligheten til å ha på seg en genser snart. 
Vet jeg ikke skal klage, men jeg er dritt lei sommerklærne mine nå.

Så i går var det en bra dag:-)

-trine


Kommentarer

Populære innlegg