Prinsesse bursdag

Ja da er bursdagen unna gjort, og jeg sitter her å nyter et glass vin. Vel fortjent synes jeg selv.
Jeg er helt sikker på at bursdagen var en stor suksess. Jentene var kjempe fornøyd da de dro.

De fikk lage sine egne kroner og sine egne prinsessebokser.
Deretter lekte vi prinsessen på erten og Prinsessebingo.
Etter det var det gaveutdeling og kake spising, og til slutt ble det pinjata.
Alle var så glade og fornøyde da de dro hjem:-)

Hvis det er noen som vil vite hvordan jeg lagde de forskjellige tingen i bursdagen er det bare å legge igjen en kommentar så skal dere få det.

Her er en beskrivelse av hvordan jeg lagde Prinsessekaken:

De tre bunnene jeg bruker.

De tre bunnen oppe hverandre og med sjokoladekrem.
Her er første lag med marsipan kommet på.

Andre lag med marsipan er kommet på.

Den ferdige kaken.



Den ferdige kaken.
Nå er bordet dekket med alt man trenger til å klistre og lime både krone og boks.




Kommentarer

  1. Tusen takk for det, bare hyggelig. Jeg elsker å plan legge bursdager:-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin kake du har laget Trine.
    hehe,tror ikke du har sett bilde av meg,for det finnes ikke på bloggen. Det er vel Anita du har sett:)
    Morsomt at du også blogger.
    Klem Fra tante Synnøve

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg