Hoch Ybrig

Vakker utsikt

Vi tok en søndagstur til Hoch Ybrig i dag. Det var et fantastisk vær, og alle var klar for tur. Først kjørte vi en liten time fra der vi bor, deretter tok vi gondol opp til fjellet. 
Det var veldig fint der oppe, og det var mange fine turveier. Vi valgte en av de lengste veien, som gikk inn til ei aplehytte. Vi er så heldig som har to barn som er velidig fliinke til å gå. Vi kan gå langt uten at noen av de klager.
Henrik er nok den som flinkes til å gå, han kan gå leeenge. 
Benedikte må vi snakke litt rundt innimellom, men hun går hun også. 




Her er Aplhytta som vi kom til. Den var kjempe koslig, og folkene som var der var også veldig hyggelig. Det var mange dyr der også.





Etter litt mat på alpehyttta gikk vi tilbake gondolen, også kjørte vi hjem igjen. 
Det var en kjempe fin søndag, med masse frisk luft og vakker natur.





Kommentarer

  1. Hei
    Så fin søndagtur dere har vært på.
    Flinke barn du har som liker og gå tur.
    Jeg og Dennis gikk til orkanger og heimat i går.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Trine!
    Takk for hyggelig kommetar inne hos meg! Så morsomt at du også bor i Sveits OG skriver blogg! Jeg har lagt meg til som følger, gleder meg til å lese om hva dere gjør her :-)

    Måtte le av videoen og det du skrev om hvor rent det er her i Sveits, og at du vasker garasjen- det gjør naboene våres også, mens vår ser ut som et katastrofeområdet! ;)

    Ha en fin kveld!

    Lisa

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg