Party Planner!!

Da er jeg i full gang men bursdagen og bloggingen.
N� tror jeg at alt er under kontroll.
Ville bare legge ut hva jeg har gjort s� langt ang bursdagen til Benedikte.




Dette er invitasjonen jeg gav til jentene (dette er en test versjon:-))


Fra Trine`s blogg

Dette er kronene og boksene som de skal dekorere selv. Jeg har klipt ut og limt sammen kronene, og lagd navnelapper p� boksene.

Fra Trine`s blogg

Her er prinsesse bingoen vi skal ha. De har jeg klippet ut og laminert.
For � markere rutene skal vi bruke M&M`s. Tror dette blir en suksess, det ble det p� bursdagen til Henrik. Men da hadde vi Star Wars bingo.

Fra Trine`s blogg

Pinjataen som jeg har kj�pt p� nettet og fylt opp med godteri og leker.


Fra Trine`s blogg

Giftsbag som de skal f� med seg n�r de drar fra festen.

M� jo innr�mme at jeg elsker � drive med dette. Det � v�re kreativ og lage ting er s� g�y.

Tror dette blir en super dag for Benedikte, og det er det som er det viktige.

Jeg skal legge ut flere bilder etter den stor festen.

Kommentarer

Populære innlegg