Benedikte 5 år

Ja ja det er lenge siden jeg skrev noe her. Men jeg skal prøve å skrive mer.
Akkurat nå planlegger jeg bursdagspartyet til Benedikte. Hun ble 5 år 15.august, men hun skal ha party for jentene i klassen sin nå på lørdag.

Det blir det første partyet Benedikte skal ha for jentene i sin klasse.
Temaet for partyet er Prinsesser, så klart.
Så nå koser jeg meg med å planlegge partyet:-)

Fra sommer2010


Jeg lagde en invitasjon som lignet et speil, det så veldig bra ut, hvis jeg må si det selv.

Her er selve programmet for dagen:
Velkommen
Lage krone, box og smykker (evt fri lek)
Prinsessen på erten og Prinsesse bingo
Gave utdeling
Kake, pølser og kjøttboller
Pinjata
Giftbag og goodby

Jeg tror det blir en veldig fin dag.


Hva har skjedd siden sist:

Vi hadde en velidg fin sommerferie.
Først dro jeg og barna til Norge og var der i nesten 3 uker.
Deretter komme mamma og pappa til oss, kjørene på motorsykkel.
Vi dro til Serfhaus sammen med de, og det var paradis på jord.
Det var utrolig fint der.

Fra sommer2010


Fra sommer2010


Etter Serfahus dro mamma og pappa tilbake til Norge, og vi dro til Italia. Vi hadde det veldig fint der også.
Her er noen bilder fra den turen:

Fra sommer2010


Fra sommer2010


Fra sommer2010


Vi var også en tur innom Venezia, det var det helt fantastisk. Vi alle ble forelsket i den byen:-)
Her ser dere noen bilder fra Venezia:
Fra sommer2010


Fra sommer2010


Fra sommer2010


Etter at vi kom hjem fra Italia kom Kirsten, Bjørn og Liv på besøk.

Så det var vår sommer 2010.

Ellers så har Henrik og Benedikte begynt på ny skole, de har startet på ICS. Det er en mye større skole enn den de gikk på før. De er veldig fornøyd med dette.
Henrik har fått seg mange ny venner, og har begynt på fotball trening. Og det liker han veldig godt, men jeg må nok være såpass ærlig at jeg tror ikke han blir proff....
Benedikte er Benedikte, hun har mange nye "Best Friends".

Vi alle er fortsatt veldig fornøyd med å bo her i Sveits. Så vi vet fortsatt ikke når vi skal flytte tilbake. Tror det blir lenge til ennå. Men hvem vet, alt kan skje, og jeg stresser ikke med det. Velger å nyte livet her i stedenfor.
Det vi vet er at vi skal flytte hus neste sommer, da er kontrakten på dette huset ut. Og vi vil gjerne flytte nærmere skolen.

Eller så tenker jeg mye på hva jeg skal gjøre, hva jeg skal finne på, hva jeg skal jobbe med når jeg blir stor:-) Har ikke funnet svaret ennå, kanskje jeg finner det en dag. Hvem vet....
Jeg trives godt med å være hjemme, men noen ganger føler jeg for å gjøre noe. Noe som har ei betydning. Det er ikke det at jeg kjeder meg, jeg har nok å gjøre.
Ja ja dette var dagens hjertesukk, jeg må fortsette med partyet til Benedikte.

Vi skrives senere.

-trine

Kommentarer

Populære innlegg