Blogging

ok, da har jeg gitt opp!!

Ikke med å blogge, men jeg har prøvd å holde tilbake det at min sønn skal begynne å blogge.
Jeg har vært litt usikker på hva han skal blogge om, og om han er for ung.
Han er bare 8 år.

Men i går ga jeg opp og sa ja. Men med noen krav. Bloggen skal være registrert på meg, og jeg er administrator, jeg skal skrive/overvåke det som skal stå på bloggen, og det er kun fra min maskin endringer på bloggen skal gjøres. Og da han godtok dette ble vi enige.

Han har egen pc, så han skal få lov til å se bloggen sin fra den:-)

Jeg måtte jo spørre han hva han hadde tenkt til å skrive om da. Og det hadde han helt klart.
Bloggen skulle inneholde reisebrev fra alle reisene våre, bilder og beskrivelser av all art and craft han gjør (han elsker å lage ting) og en showoff av lego byggingen hans.
Jeg tror det blir en kjempe bra blogg egentlig, gutten er vel organisert, så dette klarer han.

Jeg var 35 år da jeg fikk min første blogg, han er 8 år. Verden går fort fremover....

-trine

Kommentarer

Populære innlegg