Søndag

Ja da er det søndag igjen. Og det er en skikkelig søndag, ute regner det og inne er vi veldig slappe.
Akkurat nå har barna kino i stua. Det betyr at alt er mørkt, de har blitt enig om film og de har fått popcorn. Man trenger ikke dra på kino, når man kan ha det hjemme. Begge to elsker å ha kino hjemme.

Jeg sitter som vanlig på mac`en min og driver med ting og tang. Akkurat nå har jeg laget ferdig invitasjonene til fotball bursdagen. De er formet som en fotball og det er tekst på en side og fotball på den andre siden.

Som sagt tidligere har jeg booket fotballtrenere som skal ha selve bursdagen, og jeg har fått lokalet.
Så da ble det som planlagt. Fotballtreneren skal holde ei trening i 2 timer med gutta, og vi skal ha kake og pakker etterpå. Det blir helt perfekt, så slipper jeg å ha noe hjem her.

Ellers så holder jeg på å strikker noen gaver, har fått noen hint (egentlig ikke hint, men det har blitt sagt rett ut:-)) om at jeg er lite sosial for tiden. Det er min kjære som klager over det. Jeg sitter å strikker hele tiden. Men som jeg sier, det er bare å snakke til meg, jeg kan gjøre flere ting på en gang. Men det er ikke sikkert jeg svarer riktig hver gang, og ikke snakk til meg mens jeg teller masker, da blir jeg hissig!! Så kanskje han har rett, kanskje jeg er lite sosial. Den må jeg tenke på...

Kommentarer

Populære innlegg