Fotball bursdag del 2

Ja da var den stor dagen kommet for å gjennomføre Henrik`s fotball bursdag.

Det har vært litt stress i helga, så akkurat nå er jeg helt tom av energi.

På fredag datt min kjære ned trappa og slo seg helseløs (vil jeg si), både hode, ryggen og armene fikk seg en real smell. Så han har vært sengeliggende i hele helga. I morgen skal jeg sende han til legen for en sjekk.
Men det er en helt annen historie, det vil jeg ikke gå inn på her...

Her er bilder av kaken jeg lagde.


Når den var i boks, kunne vi bare dra til hallen. Som sagt tidligere har jeg leid inn to fotballtrenere som skal holde treningen for gutta. Og jeg har leid en stor gymsal som vi skulle være i.

Treningen startet kl 13, og det var en stor suksess. De svettet og sprang alle sammen. Det varte i 2 timer.
Henrik før det hele startet.

I full action


Her får de instruksjoner
De som gjennomførte treningen var veldig proffe, og alle gutta var fornøyde.
Etter endt trening fikk alle sammen en medalje, og så var det lag oppstilling.
Takker for kampen.

Medalje

Lagoppstilling
Etter at 2 timer med fotballtrening var gjennomført var det kake og gaver.

Når det var gjort unna, var det tid for litt mer fotball.

Kl 1600 var festen over og alle gikk svette og glade hjem:-)

Kommentarer

  1. Stakkars mann,det høres veldig vondt ut. Sikkert lurt og la legen ta en titt på han.

    Ser og høres ut som det var en velykket bursdag til Henrik.
    Kjempefin kake.
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg