Space Invaders lue

Da har jeg strikke Space Invaders lua til Carlos og Arne, som de har designet for Dale garn.

Jeg brukte litt mindre pinner, ettersom det var Henrik som skulle ha den.

Den ble veldig fin, og Henrik ble fornøyd.

Fornøyd gutt.

Kanskje jeg skal strikke den til julegave til noen??
Den var også veldig lett og lage, brukte ikke mange timer på denne lua.

Nå strikker jeg votter for harde livet, og jeg må ikke glemme kappa til mamma. Jeg har rundt 60 dager på meg for å få den ferdig.....


-trine

Kommentarer

  1. Tøff lue du har strikket.
    Den må være kjempefin som julegaver til andre barn, synes jeg.

    Jeg holder på og strikke et vogn teppe i kunstrikk. Skal strikke 20 ruter som så skal strikkes sammen til slutt. Er ferdig med 10 ruter. Men har god tid på meg, for babyen som skal ha det, blir ikke født før først på april.
    tror du jeg /vi gleder oss til og bli besteforeldre?
    Synes tiden går så seint jeg. Renathe og Arild bare flirer av meg, over alle planene jeg har for den lille.
    Akurat nå har jeg pause, holder på å maler gangen. Men må vel drikke opp kaffen og begynne igjen, hvis en skal bli ferdig.
    Ha ei fin helg
    Klem Tante Synnøve

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg