Hårbørsten Tangle Teezer

Jeg fikk en forespørsel da jeg var i Dubai, om jeg ville teste ut noen produkter. Og det sa jeg ja takk til.

Og i dag fikk jeg pakken fra LikenShare.

De produktene jeg skulle teste var: Tangle Teezer, en parfymeflaske og en veskeholder.

Det at vi fikk en hårbørste i posten i dag passet perfekt. Som sagt så har vi vært i Dubai, og da fikk Benedikte fletter i håret. De skulle vi ta ut i dag, de har hun hatt nå i ei uke.
Benedikte med flettene.
 Så da satte vi i gang og tok ut strikkene og flettene.

Benedikte uten flettene.
Da skulle børsten testes. Og jeg må bare si at hun er hårsår, hun hyller hver gang jeg kammer henne og hun har masse floker. Denne gangen hadde hun mer floker enn vanlig i håret.

Men jeg må si jeg ble imponert over børsten. Børstingen gikk som en drøm, ingen hyling, ingen skriking. Jeg måtte spørre henne flere ganger om det gjorde vondt, men nei det gjorde det ikke.
Så nå er denne børsten blitt hennes:-)
Benedikte etter bruk av børsten.

Den nye børsten til Benedikte.
Så jeg må si at denne børsten holder det den lover. Vi har også prøvd den på vått hår, like bra da også.

Men jeg har også noen negative ting om denne børsten. Utseende er ikke bra, ser billig ut, og den er ikke noe god å holde i, jeg savner et skaft og holde i. 

Men jeg tror kanskje dette er en god julegave til jenter med langt hår.

De andre produktene skal jeg teste litt senere. Tenkte kanskje jeg skulle prøve de ut når jeg skal til jentetur til London i November.

-trine

Kommentarer

  1. Tusen takk for at du tok deg tid til å teste Tangle Teezer. Vi setter stor pris på både gode og negative tilbakemeldinger. Vi skal tipse produsenten om tilbakemeldingen ang. utseende og skaftet.

    Besøk oss gjerne på Facebook: http://www.facebook.com/enklereliv for å holde deg oppdatert om fremtidige produkttester.

    mvh.

    Enklere Liv

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg