Ut i skogen!

Da har våren kommet for fullt her. Det er så fint og varmt, helt opp i 15 pluss grader. Det er så godt å være ute når det er så fint vær.
Derfor tok jeg med barna ut en tur i skogen etter skolen på fredag. Rett bak skolen ligger en skog og der har vi aldri vært, ikke jeg og Henrik, men Benedikte er der hver mandag. Da har hun noe som heter "waldkinder" på skolen, og da drar de ut i skogen og har skole der. Så nå skulle hun vise oss hva hun gjør.







Vi fant mye morsomt i skogen, og det var veldig gøy å se hvor Benedikte hadde vært. 
Håper på flere slike dagen fremover.

Når det gjelder strikking ol så går det litt sent fremover, men jeg skal gjøre ferdig kjolen til Benedikte før sommeren:-) 

Ha en fortsatt fin søndag.

-trine


Kommentarer

  1. Hei
    Jøss, det er jo skikkelig vår hos dere.
    Benedicte er så lik deg Trine. Fine unga du har.
    Har du fått i boka av Tine Solheim? det har jeg, masse fine oppskrifter i den. Jeg har ikke strikket siden jeg strikket puffen i vinter her en gang. Strikker ikke så mye jeg, som du gjør.

    Flaskene er det lemonade på. Jeg har bare smakt den rosa, og den var kjempegod. Jeg har kjøpt de på en bitteliten kaffe, i Trondheim, der de selger cupcakes. Husker ikke hva den heter.
    Det er du som er kreativ, som strikker så mye fint, jeg bare diller og daller med ting.
    Hadde en fin bursdag, jeg og Arild feirer sammen. Neste år er jeg og Arild like gamle, må være en verdens sensasjon det:))hehe, sånn er det når en har stoppet på 29 år.:)) Fikk masse fint. Å synes det er så trivelig at Arild, Renathe og Anita er hjemme på besøk.
    Reiser snart til København jeg og Renathe og mora hennes. Da blir det shopping og god mat, vin og avslapping.
    Ha en fin søndag.
    Jeg skal gå tur med Dennis, før jeg skal på seinvakt.
    Klem Tante Synnøve

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg