Nye sko!


Jeg har fått meg nye sko. Jeg fikk de i dag og de kommer helt fra Sverige!
Det beste av alt er at jeg ikke visste noe om det før jeg fikk de.

Ei venninne av meg hadde de, og da sa jeg at jeg syntes de var super kule. Så da hennes mann dro til Sverige, kjøpte han et par sko til meg. Snakk om fantastisk.

Jeg er så glad. Tenk at man kan bli så glad for et par sko!

Så her er de:-)





Pappa kommer til å bli så fornøyd når han ser at jeg har ekte tresko fra Sverige!

Da jeg var ung hatet jeg hans svarte tresko! Men nå er det jo kult, og jeg er ikke ung lengre:-)

- Trine


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

  1. Hehe, du går i den fars treskospor nå, Trine:)
    Jeg har lyst på cloggs, det er tresko det også.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Så hyggelig at du liker og lese bloggen min!
    Blir litt lei og går tom for noe og skrive om til tider jeg. Å så synes jeg at det er lite artig at dem jeg jobber sammen med leser bloggen min, selv om de sier at de liker den. Mye skummlere at kjentfolk leser den, en at fremmende leser den, synes jeg.
    Har bestillt meg kloggs,kommer på slutten av april. Gleder meg til de kommer,for jeg har ønsket meg sånne sko i to år nå. Får håpe de passer:)
    Synes det er morro og følge med hva dere gjør i sveits, så du må bare lage et innlegg:)
    Klem tante

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg