Lang pause

Da er jeg tilbake igjen. Har hatt en pause fra bloggen, grunnen til dette er at vi har vært på h¢stferie til Norge.
Det var en lang ferie på neste ei og halv uke. Den var en fin ferie, men det var kaldt der.

F¢rst var vi hos mine forelder, de har fått seg ei ny hytte. Den var liten, uten innlagt vann, men med solcellepanel og utedo, den var helt fantastisk. Barna storkoste seg der, og det gjorde jeg også. Det var så avslappende og være der og det var en fantastisk natur rundt. Nedenfor ser dere noen bilder fra området rundt hytta.

Henrik sin første fisketur. Han elsket det.

Kjempe fin natur.

De fikk fisk ja.

På tur.




Barna hjelper til med å rydde utenfor hytta.

Etter en tur i Trønderlag, dro vi til Møre. Og der fikk vi med oss bursdagsfest og skikkelig Nordmørsk vær.

Så nå er det tilbake til hverdagen igjen, og jeg skal oppdatere bloggen oftere. Jeg lover:-)






Kommentarer

  1. Hei Trine
    Så fint det er på hytta til foreldrene dine. Har ikke hatt tid til og besøke de ennå vi. Som du kanskje vet,så er det mye som foregår hos oss for tiden.
    Sikkert morro for barna og besteforeldrene og treffes igjen.
    Her har det kommet snø i natt. Dennis tørs ikke og gå ut.han har aldri sett snø før.hihi.Skal prøve og ta han med på tur snart nå.
    ha en fin dag.
    inne på nettsiden til drops.no er det masse strikkeoppskrifter.
    Klem synnøve

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg