Godt nyttår og Marius kjole

Godt nyttår! Lenge siden sist. Det har vært en kjempe lang pause på meg nå. Men nå er jeg tilbake. Da vi var i Norge begynte jeg på en ny kjole til Benedikte. Jeg hadde sagt at jeg skulle ta en pause i jula, kroppen trengte det. Men jeg klarte det ikke. Her ser dere resultatet av kjolen:


Hun ble veldig fin i den. Og hun var fornøyd selv også. Neste prosjekt er en "Mamma puff" til ei venninne, den må bli ferdig til Mars. Men jeg tror det skal gå bra:-) I jula fikk jeg en ny bok fra bokklubben, den heter "strikkelyst". Har fått mange mye ideer fra den. Så vi får hva som blir neste prosjekt. Her kommer noen bilder fra jula.











Hilsen Trine - Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

  1. Rene strikkemaskinene du Trine:-)
    Kjolen var kjempefin.
    Nå har jeg strikket noen omganger på føørste sokken:-)
    Nå skal jeg på seinvakt. Har ikke vært på jobb siden først på oktober, så det her blir spennende. Er fremdeles halvt sykmeldt. Men må prøve, kan hende det går mye bedre en hva jeg tror:-)
    Ha ei fin uke:-)
    Klem Tante Synnøve
    ps kodeordet jeg må legge inn er tone:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg