Siste skoledag.

Da har siste skoledag kommet for Henrik og Benedikte.
Neste år starter Henrik i 3. grade og Benedikte i 1.grade. De har blitt store disse barna.
Piknik med Benedikte sin klasse.

Alle kindergarden klassene med foreldre.

Benedikte`s lærer fikk en bok fra barna.


Henrik sin lærer

Assistenten i klassen til Henrik

Last day of school.

Last day of school.

Men nå skal det bli godt med sommerferie. Det kan hende at det blir litt stille her, men vi får se. Vi drar til Norge, jeg og barna. Der skal vi kose oss med slekt og venner.

Jeg har også bestemt meg for en ting, og det er at jeg skal gå ut "offentlig" å si at jeg blogger....

Jeg skriver ikke bra, tar ikke bra bilder, har ikke et perfekt interiør hjem, strikker/hekler nå og da, men hvorfor ikke. Jeg har bestemt meg, Ja jeg er en blogger:-)

Ha en fin sommer alle sammen.

Hilsen Trine

Kommentarer

  1. Hei Trine.
    Fine bilder.
    Det er vel mange i Norge som venter på dere:)
    Du trenger ikke og være noe annen en deg selv for og blogge:) Hvem er det som er helt perfekt da? Jeg har ikke sagt det til noen andre en til barna mine,Pål og ei venninne at jeg blogger. Men tror det er en del kjentfolk som leser bloggen min. Vet at de jeg jobber sammen med leser bloggen min. Jeg synes det er ekkelt at kjent folk leser bloggen min.
    Jeg blogger for jeg treffer så mange hyggelige damer,med samme interesse som meg selv.
    Er redd for at folk skal synes jeg skryter av hjemmet våres og livet våres.
    Men jeg skriver ikke om noe jeg ikke kan stå for.
    Klem Tante Synnøve

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg