Tiittei.....

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her inne.
Grunnen er vel egentlig at jeg ikke har gjort så mye kreativt i det siste. Har hatt mye annet å finne på.
Tatt på en søndagstur med barna.

Jeg har vært på jentetur til London, det var utrolig gøy, mye shopping og så klart show.
Showet vi så i London, det var veldig bra.

Så var jeg på jentetur til Amsterdam, ja hva skal man si om det.... Det var kjempe gøy, og jeg ler ennå.....
Amsterdam.
Og så har vi funnet oss en ny plass å bo, det har tatt litt tid og beskymringer. Vi sa opp huset vi bor i nå rett før nyttår, og med en oppsigelsestid på 6 mnd, mente vi at vi hadde god tid. Men nå i det siste begynte det å haste litt. Men nå har vi funnet ei kjempe fin leilighet rett ved siden av skolen. Det er kun 300 meter til skolen og det betyr at barna kan gå til skolen, istedenfor at de sitter på bil i 30 min en vei hver dag. Og det betyr også at jeg slipper å kjøre bil i 2 timer hver dag for å levere og hente. Det er helt perfekt for alle sammen. Vi skal flytte inn 1.juni, så nå er det pakking som står på planen.
Hele leiligheten skal pusses opp, så det blir nesten som å komme til ei ny leilighet, og det er litt godt.  Vi gleder oss masse alle sammen.

Eller så er det blitt godt og varmt her, så nå er vinterklærne lagt bort og sommerklærne tatt fram.

Håper jeg kommer sterkere tilbake med noe jeg har laget, jeg holder på å strikke, men det tar litt tid akkurat nå.

Ha ei fin påske alle sammen.

-trine

Kommentarer

  1. Ja se det ja, her var det et nytt innlegg:)
    Jenteturer er morsomme og dra på. Amsterdam har jeg lyst til og reise til. London var vi i fjor PÅl og jeg.
    Blir spennende med ny leilighet. Må være godt og slippe all kjøringa.
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg