Godt Nyttår!

Da har vi kommet hjem fra Norge, etter å ha hatt en lang juleferie på 2,5 uke.
Det var en lang og fin ferie på hytta, og en snar tur innom mine foreldre.

Egentlig kom jeg og barna hjem 2 dager før planlagt, grunnen til dette var at min mann kom på den gode ideen at i skulle ta flyet hjem. Ettersom han hadde mange bonuspoeng igjen bestilte han flybillett til oss. Så han må kjøre hjem alene fra Norge til Sveits.
Jeg og barna syntes dette var en god ide, men jeg lurer litt på hvorfor han vil ta båten alene uten oss??
Er vi så slitsomme å ha i bilen? Jaja, men nå er vi hjemme.

Jeg har ingen bilder å vise til ettersom alt ligger i bilen(som akkurat nå er på vei inn i Kiel båten).

Men vi fikk mye fint til jul. Jeg fikk en Ipad fra min kjære, eller jeg har ikke fått den ennå da, jeg skal få den i løpet av januar. Den kommer fra USA. Og jeg som elsker duppiditter, så jeg kan knapt nok vente.

Ellers så kjøpte jeg meg litt garn og ei strikke bok, så i løpet at vinteren så skal jeg strikke en kjole til den lille prinsessen. Og votter skal jeg også få strikket, pluss mye annet håper jeg. Har funnet en sveitsisk internett siden som selger norsk garn, og den har jeg tenkt til å prøve ut.

Så nå er det nytt år med nye muligheter, og da må man vel finne ut av hva skal skje dette året.

Vi har bestemt oss for å flytte igjen, det er jo på tide ettersom vi har bodd i dette huset i snart 3 år.
Vi skal flytte nærmere skolen til barna, dette kommer til å skje i løpet av juni engang.
Så det jeg må gjøre er å begynne å rydde i alle rommene, og det kommer til å ta tid, så jeg må starte nå med engang.

Ellers så har jeg tenkt på å kanskje trene litt mer, og kanskje ta av noen kilo, men vi får se hva det blir til:-)

Ønsker dere alle et riktig godt 2011.

-trine

Kommentarer

Populære innlegg